Podporujeme elektromobilitu a instalujeme u našich prodejen rychlodobíjecí stanice pro elektromobily.
Kosmetické produkty našich privátních značek neobsahují mikroplastové částice již od roku 2013.
Máme plnou kontrolu složením a kvalitou našich privátních značek. Dbáme také na snižování tuků, soli, cukru či jiných sladidel.
V textilní výrobě stále více využíváme postupy zohledňující životní prostředí a společenské hodnoty. Proto rozšiřujeme náš sortiment certifikovaných výrobků a snažíme se podpořit i další aktivity.
V rámci strategie REset Plastic jsme začali měnit také obaly našich privátních značek. Logo „Baleno odpovědně“ označuje produkty, které jsou balené v ekologičtějších obalech. Část plastu v obalech jsme odstranili a zredukovali tak hmotnost obalového materiálu.
Textilní výrobky našich privátních značek splňují ekologické standardy iniciativy Detox.
V květnu 2021 jsme vydali Zprávu o udržitelnosti. Díky zveřejnění klíčových dat o udržitelnosti posilujeme transparentnost našich CSR aktivit
Načim cílem je snížit spotřebu plastů o 20 % a obaly produktů vlastních značek mít 100% recyklovatelné.
Již od roku 2018 máme na všech prodejnách Kaufland k dispozici hygienické stanice pro naše zákazníky.
Nabízím vám široký sortiment klimaticky neutrálních* produktů. U těchto produktů kompenzujeme nevyhnutelné emise CO2 podporou certifikovaných projektů na ochranu klima.
Společně s našimi dodavateli, zákazníky obchodními partnery a zájmovými skupinami pracujeme den co den na podporování lidských práv. Angažujeme se především za férové obchodní praktiky, dobré pracovní a životní podmínky.
Rozdíl mezi hodnotou stravenky a hodnotou nákupu darujeme projektu Ježíškova vnoučata a neziskové organizaci Dejme dětem šanci.