Využívejte digitální účtenku v mobilní aplikaci Kaufland a společně můžeme ušetřit až 44 tisíc km papírové účtenky ročně.
V rámci strategie REset Plastic jsme začali měnit také obaly našich privátních značek. Logo „Baleno odpovědně“ označuje produkty, které jsou balené v ekologičtějších obalech. Část plastu v obalech jsme odstranili a zredukovali tak hmotnost obalového materiálu.
Nabízím vám široký sortiment klimaticky neutrálních* produktů. U těchto produktů kompenzujeme nevyhnutelné emise CO2 podporou certifikovaných projektů na ochranu klima.
Jsme hlavním partnerem Centra Paraple, které pomáhá lidem s handicapem.
S otevřením každé nové prodejny Kaufland investujeme částku 1 000 000 Kč do podpory komunitních projektů v rámci dané oblasti.
Kosmetické produkty našich privátních značek neobsahují mikroplastové částice již od roku 2013.
Naše nové a zmodernizované prodejny jsou vytápěny pouze teplem z chladících boxů.
Neustále se vzděláváme a vedeme zaměstnance k ochranně životního prostředí a klimatu. Třídíme běžné materiály, ale i baterie, zářivky a drobné elektrospotřebiče.
Již od roku 2018 máme na všech prodejnách Kaufland k dispozici hygienické stanice pro naše zákazníky.
Férové pracovní oblečení našich zaměstnanců mají certifikaci GOTS a Fairtrade.
Významná část bytového textilu a oblečení našich vlastních značek obsahuje vysoký podíl biobavlny s certifikací GOTS.
Již třetí rok v řadě jsme držiteli prestižního ocenění Top Employer.